March 5, 2007

In fuga pe la Carnavalul Venetiei! (part 1)

Ocupat, obosit si retras in munca... asa sunt si cu parere de rau ignor a scrie pe blog!
Hai sa facem poze la Carnaval... si am mers... si am mers... si tot am mers cu autocarul de m-am plictisit :) off... e asa de lung drumul, dar trece prin Budapesta si Viena. Am numit acest photo shoot "In fuga pe la Carnavalul Venetiei!" pentru ca practic am fost pe fuga mai tot timpul. Aproape toate pozele sunt facute din mers... ghidul cred ca era ruda cu Speedy Gonzales!

Incepand cu acest post am sa prezint cateva poze din Viena urmanda sa postez si poze din Venetia, Murano, Burano si Budapesta (echipament: Canon 30D cu 28-105mm USM II).
Am decis sa pun pozele in cateva posturi, parti ale acestui post "In fuga pe la Carnavalul Venetiei!". Asa ca stati aproape... Va urma!...

deci... Va urma Venetia, Murano, Burano si Budapesta!...

No comments: